ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!

ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!
adespotos1@hotmail.com

Σάββατο 31 Αυγούστου 2013

The System [Food Inc.] Τροφή ΑΕ - Το διατροφικό Νταχάου

Σούπερ Μάρκετ,ο σύγχρονος κήπος της Εδέμ.Από πού προέρχονται όμως όλα 
αυτά τα αγαθά που (υπερ)καταναλώνουμε;Η ντοματούλα είναι όντως...
ντομάτα και το κρέας κοτόπουλου προέρχεται πραγματικά από το συμπαθές πτηνό;

Τροφή ΑΕ:

Στις 3 Σεπτεμβρίου δικάζεται ο Σάββας Μιχαήλ μετά από μήνυση της Χρυσής Αυγής

Ο γραμματέας του Εργατικού Επαναστατικού Κόμματος (ΕΕΚ) Σάββας Μιχαήλ πρόκειται να βρεθεί στο εδώλιο του κατηγορουμένου, μαζί με τον πρώην πρύτανη του ΕΜΠ Κώστα Μουτζούρη, στις 3 Σεπτεμβρίου, μετά από μήνυση της Χρυσής Αυγής, που τους κατηγορεί για «συκοφαντική δυσφήμηση, διέγερση σε βιαιοπραγίες και αμοιβαία διχόνοια, αλλά και διατάραξη της κοινής ειρήνης».
Εκ των μηνυτών και μαρτύρων είναι και η κατηγορουμένη για μαχαίρωμα Αφγανών προσφύγων Θέμις Σκορδέλλη, η οποία έχει πάρει πολλές φορές αναβολή στη δίκη της, κάποιες από τις οποίες οφείλονταν στο ότι η υποψήφια της Χρυσής Αυγής δεν μπορούσε να παραστεί λόγω ψυχολογικών προβλημάτων.

Παρασκευή 30 Αυγούστου 2013

Κώστα Χαραλάμπους: Δεμένη Κόκκινη Κλωστή (Ολόκληρη η ταινία)

ΔΕΜΕΝΗΥπόθεση:
Το 1945 σε ένα ορεινό ελληνικό χωριό που δεν κατονομάζεται εξελίσσεται η ταινία του Κώστα Χαραλάμπους. Μετά τη συμφωνία της Βάρκιζας, μια συμμορία από απομεινάρια των ταγματασφαλιτών τρομοκρατεί το χωριό, έχοντας στόχο να εξαφανίσει όσους αριστερούς δεν έχουν σκύψει το κεφάλι. Μπαίνουν στα σπίτια, δέρνουν, βιάζουν, απειλούν τα μικρά παιδιά.  Ζητάνε λεφτά για να μην κλιμακώσουν τη βία, αναγκάζουν τους ανθρώπους να πουλήσουν τις μικρές περιουσίες τους, τα ζώα και τα σπίτια τους. Δεν είναι μόνοι τους. Συνεργάζονται με το σταθμό της Χωροφυλακής, η οποία τους αναθέτει όσα εγκλήματα διστάζει να κάνει η ίδια.
Στιγματίζουν τις οικογένειες, τις αποκλείουν από τα συσσίτια και όποιος καταστηματάρχης δώσει ρεφενέ, το πληρώνει ο ίδιος. Ένας από τους ήρωες της ταινίας, ο Λάμπρος (Θάνος Σαμαράς), κάτω από αυτή την πίεση αναγκάζεται να ανέβει στο βουνό και να ενταχθεί σε μια ομάδα ανταρτών. Η εκδικητικότητα των φασιστών απέναντι στη γυναίκα και το γιο του που αφήνει πίσω του δεν θα τον αφήσει για πολύ στο βουνό. Ακόμη κι αν ο ίδιος ξέρει ότι δεν είναι αυτή η λύση, θα αναγκαστεί να χύσει πολύ αίμα για να πάρει μια δόση αξιοπρέπειας πίσω.
ΕπίκαιρηΗ ταινία δεν προσπαθεί να δώσει συνολική εικόνα για τον εμφύλιο. Δίνει μια μόνο πλευρά, αυτήν της δράσης των φασιστικών συμμοριών, η οποία όμως είναι πολύ χρήσιμη και επίκαιρη. Οι φασίστες στην Ελλάδα δεν εμφανίστηκαν με το Μνημόνιο, ούτε με τα κύματα μετανάστευσης, όπως θέλουν πολλοί να μας πείσουν. Έχουν πολιτικούς πατεράδες και παππούδες, που φτάνουν ως το αρχέτυπο του αρρωστημένα σαδιστή Μίχα (τον οποίο υποδύεται ο Τάσος Νούσιας).Από αυτή τη σκοπιά, υπήρξε ένα παράδοξο στις κριτικές που δέχτηκε η ταινία. Διάφοροι “καθώς πρέπει” σινεκριτικοί, όπως για παράδειγμα ο Γιάννης Ζουμπουλάκης στο Βήμα, κατηγορούν την ταινία ότι είναι σπλάτερ (παρουσιάζει με υπερβολική ένταση τις σκηνές βίας και αίματος) και λόγω αυτού του χαρακτηριστικού της γίνεται… μονόπλευρα αριστερή. Γράφει: “Το μόνο που μένει τελικά είναι το μίσος, το απύθμενο μίσος που αναβλύζει από μια ταινία κομμένη και ραμμένη για να ικανοποιήσει τη μία πλευρά.” Ο Ζουμπουλάκης θα ήθελε η ταινία να γίνει “περισσότερο ανθρωποκεντρική παρά πολιτική”. Από την άλλη μεριά ο Ριζοσπάστης απορρίπτει την ταινία ως… προβοκατόρικη, που θέλει να τρομάξει τον κόσμο για το τι μπορεί να σημάνει η κλιμάκωση της ταξικής πάλης. Την κατηγορεί επίσης ως σπλάτερ, προβάλλοντας όμως ένα αντίθετο επιχείρημα, ότι εστιάζει στα πρόσωπα και όχι στις συνθήκες.

Στην πραγματικότητα η στάση της ταινίας πατάει γερά πάνω στην πραγματικότητα και γι’αυτό αξίζει να τη δείτε. Η βία των φασιστών ήταν τέτοια και χειρότερη, και όντως υπήρξε κόσμος που αναγκάστηκε να ξαναβγει στο βουνό μόνο και μόνο λόγω αυτής της βίας. Αν η βία είναι μονόπλευρη (όπως λέει ο Ζουμπουλάκης) είναι γιατί από τη μια μεριά ήταν οι συνεργάτες των ναζί που κληρονόμησαν την εξουσία στην Ελλάδα και από την άλλη ο κόσμος που είχε πολεμήσει το φασισμό και βρέθηκε άοπλος, προδομένος και ταπεινωμένος. Εξάλλου, υπάρχουν και σκηνές αριστερής βίας. Ακόμη και το κονσερβοκούτι όμως γίνεται αναγκαίο επειδή δεν υπάρχουν σφαίρες. Όταν οι αντάρτες γδύνουν τους Χωροφύλακες, το κάνουν πρώτα και κύρια γιατί χρειάζονται τα ρούχα. Δεν θα έπρεπε να ανησυχεί ο Ριζοσπάστης ότι θα τρομάξει ο κόσμος. Καλύτερα ας αφήσουμε να τρομάζει το Βήμα και να εξασφαλίσουμε ότι αυτή τη φορά δεν θα έχουμε Βάρκιζες, και θα εξαφανίσουμε τις φασιστικές συμμορίες προτού γίνουν κράτος εν κράτει.
πηγή: ergatiki.gr

http://teniesonline.ucoz.com/load/27-1-0-5063

Σκηνοθέτης: Κώστας Χαραλάμπους
Ηθοποιοί: Θάνος Σαμαράς, Τάσος Νούσιας, Στεφανία Γουλιώτη, Έφη Γούση, Βασίλη Χρηστίδη, Ντίνα Μιχαηλίδου, Γιώργος Γαρνάβος, Μαρία Φιλίππου, Χρήστος Λιακόπουλος, Γιώργος Γεροντιδάκης, Τάσος Παλαντζίδης, Ανέστης Βλάχος, Σπύρος Μπιμπίλας

Τρίτη 20 Αυγούστου 2013

«Εγώ ποτέ δεν θα γίνω πολιτικός. Είμαι επαναστάτης, γιατί δεν υπάρχει αληθινός ποιητής που να μην είναι επαναστάτης» Φ. Γκ. Λόρκα

«Εγώ ποτέ δεν θα γίνω πολιτικός. Είμαι επαναστάτης, γιατί δεν υπάρχει αληθινός ποιητής που να μην είναι επαναστάτης»
Φ. Γκ. Λόρκα 

Τα ξημερώματα της 19ης Αυγούστου του 1936, ήρθε το τέλος για τον κορυφαίο ποιητή, ζωγράφο, δραματουργό και θεατρικό σκηνοθέτη, Φεντερίκο Γκαρθία Λόρκα.
 Εκτελέστηκε στο Βίθναρ της Ισπανίας από παραστρατιωτικούς οπαδούς του Φράνκο που έθαψαν τη σορό του, μαζί με άλλα τρία άτομα που εκτέλεσαν εκείνη την αυγή σε ομαδικό τάφο. 
http://tvxs.gr/news/unlisted/%CE%B7-%CF%83%CE%BA%CE%B9%CE%AC-%CF%84%CE%BF%CF%85-%CF%86%CF%81%CE%AC%CE%BD%CE%BA%CE%BF-%CF%80%CE%AD%CF%86%CF%84%CE%B5%CE%B9-%CE%B1%CE%BA%CF%8C%CE%BC%CE%B1-%CF%83%CF%84%CE%BF%CF%85%CF%82-%CF%84%CE%AC%CF%86%CE%BF%CF%85%CF%82-%CF%84%CF%89%CE%BD-%CE%B8%CF%85%CE%BC%CE%AC%CF%84%CF%89%CE%BD-%CF%84%CE%BF%CF%85
                      '''''''''''''''''''
Νίκος Εγγονόπουλος
 «ΝΕΑ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΠΑΝΟΥ ΠΟΙΗΤΟΥ ΦΕΝΤΕΡΙΚΟ ΓΚΑΡΘΙΑ ΛΟΡΚΑ ΣΤΙΣ 19 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΤΟΥ 1936 ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΧΑΝΤΑΚΙ ΤΟΥ ΚΑΜΙΝΟ ΝΤΕ ΛΑ ΦΟΥΕΝΤΕ»

                                                                                    ...una acciόn vil y disgraciado

Η Τέχνη κι η ποίηση δεν μας βοηθούν να ζήσουμε:
η τέχνη και η ποίησις μας βοηθούνε
να πεθάνουμε

περιφρόνησις απόλυτη
αρμόζει
σ’ όλους αυτούς τους θόρυβους
τις έρευνες
τα σχόλια επί σχολίων
που κάθε τόσο ξεφουρνίζουν
αργόσχολοι και ματαιόδοξοι γραφιάδες
γύρω από τις μυστηριώδικες κι αισχρές συνθήκες
της εκτελέσεως του κακορίζικου του Λόρκα
υπό των φασιστών

μα επί τέλους! πια ο καθείς γνωρίζει πως
από καιρό τώρα
-και προ παντός στα χρόνια τα δικά μας τα σακάτικα-
είθισται
να δολοφονούν τους ποιητάς

                     ''''''''''''''''''''''''

Πέντε η ώρα που βραδιάζει
πέντε ακριβώς, την ώρα που βραδιάζει
φέρνει έν΄ αγόρι το νεκροσέντονο
πέντε η ώρα που βραδιάζει.
Έτοιμος κι ο κουβάς με τον ασβέστη
πέντε η ώρα που βραδιάζει.
Θάνατος τ΄ άλλα, θάνατος μονάχα
πέντε η ώρα που βραδιάζει.
Ψηλά παίρνει ο αγέρας τα βαμπάκια
πέντε η ώρα που βραδιάζει.
Το οξείδιο σπέρνει κρύσταλλο και νίκελ
πέντε η ώρα που βραδιάζει.
Παλεύει η περιστέρα με το αγρίμι
πέντε η ώρα που βραδιάζει.
Κι η σάρκα μ΄ ένα κέρατο θλιμμένο
πέντε η ώρα που βραδιάζει.

Χορδή τυμπάνου αρχίζει να χτυπά
πέντε η ώρα που βραδιάζει.
Αρσενικού καμπάνες κι ο καπνός
πέντε η ώρα που βραδιάζει.
Βουβοί συντρόφοι στ΄ άχαρα σοκάκια
πέντε η ώρα που βραδιάζει.
Του ταύρου η καρδιά μονάχα ολόρθη
πέντε η ώρα που βραδιάζει.
Όταν ο ιδρώτας χιόνι αργά γινόταν
πέντε η ώρα που βραδιάζει.
Όταν η αρένα γέμισε με ιώδιο
πέντε η ώρα που βραδιάζει.
Τ΄ αυγά του στην πληγή άφησε ο θάνατος
πέντε η ώρα που βραδιάζει.
Πέντε η ώρα που βραδιάζει,
πέντε ακριβώς, την ώρα που βραδιάζει.

Μια κάσα από καρούλια το κρεβάτι
πέντε η ώρα που βριαδιάζει.
Σουραύλια ηχούν και κόκαλα στ' αυτί του
πέντε η ώρα που βραδιάζει.
Στο μέτωπό του ο ταύρος μουγκανίζει
πέντε η ώρα που βραδιάζει.
Η κάμαρα ιριδίζει από αγωνία
πέντε η ώρα που βραδιάζει.
Από μακριά σιμώνει κι όλα η σήψη
πέντε η ώρα που βραδιάζει.
Σάλπιγγα κρίνου στον χλοερό βουβώνα
πέντε η ώρα που βραδιάζει.
Οι πληγές του εκαίγανε σαν ήλιοι
πέντε η ώρα που βραδιάζει.
Και το πλήθος να σπάει τα παραθύρια
πέντε η ώρα που βραδιάζει.
Πέντε η ώρα που βραδιάζει.
Αχ! Τι φριχτά στις πέντε που βραδιάζει.
Ήτανε πέντε σ΄ όλα τα ρολόγια,
ήτανε πέντε κι έπεφτε το βράδυ.

Δε θέλω να το βλέπω!

Πες στο φεγγάρι να φανεί
γιατί δε θέλω πια να βλέπω
το αίμα του Ιγνάθιο μες στην αρένα.

Δε θέλω να το βλέπω!

Αχνό φεγγάρι απ΄ άκρη σ΄ άκρη,
άτι από σύννεφα γαλήνια
και η σταχτιά του ονείρου αρένα
με τις ιτιές γύρω γύρω.

Δε θέλω να το βλέπω!

Η θύμησή μου καίγεται!
Μηνύστε το στα γιασεμιά
με την αέρινη ασπράδα.

Δε θέλω να το βλέπω!

(Από το "ΘΡΗΝΟΣ ΓΙΑ ΤΟΝ ΙΓΝΑΘΙΟ ΣΑΝΤΣΕΘ ΜΕΧΙΑΣ", Εκδόσεις Ιδεόγραμμα, 2008). 
Το ποίημα γράφτηκε από το Λόρκα το 1934, με αφορμή το θάνατο του καλύτερου του φίλου, Ignacio Sanchez Mejias σε ταυρομαχία.) 
Ο Ιγνάθιο Σάντσεθ Μεχίας (1891-1934), προσωπικός φίλος του Λόρκα, ήταν ταυρομάχος αλλά και συγγραφέας, μέλος της περίφημης Γενιάς του '27, μια προσωπικότητα πολύπλευρη, κι ο θάνατός του μετά από χτύπημα στην αρένα ώθησε τον μεγάλο Ισπανό ποιητή να γράψει αυτό που για πολλούς θεωρείται η ωραιότερη ελεγεία στα Ισπανικά από την εποχή του Jorge Manrique.

Το Χτύπημα και ο Θάνατος - Μάνος Κατράκης
http://www.youtube.com/watch?v=GNLaIBxvIyA

Ποίηση: Φεντερίκο Γκαρθία Λόρκα
Απόδοση στα Ελληνικά: Νίκος Γκάτσος
Διεύθυνση ορχήστρας: Σταύρος Ξαρχάκος
Μπουζούκι: Κώστας Παπαδόπουλος & Λάκης Καρνέζης
Αφήγηση: Μάνος Κατράκης
Ερμηνεία: Κώστας Πασχάλης
Δίσκος: Θρήνος για τον Ιγνάθιο Σάντσιεθ Μεχίας (1969)
                              ''''''''''''''''
Φεδερίκο Γκαρθία Λόρκα
 
 Ντουέντε 

http://www.scribd.com/doc/35416685/%CE%A6%CE%B5%CE%B4%CE%B5%CF%81%CE%AF%CE%BA%CE%BF-%CE%93%CE%BA-%CE%9B%CF%8C%CF%81%CE%BA%CE%B1-%CE%9D%CF%84%CE%BF%CF%85%CE%AD%CE%BD%CF%84%CE%B5


Τα ξημερώματα της 19ης Αυγούστου του 1936, ήρθε το τέλος για τον κορυφαίο ποιητή, ζωγράφο, δραματουργό και θεατρικό σκηνοθέτη, Φεντερίκο Γκαρθία Λόρκα.
Εκτελέστηκε στο Βίθναρ της Ισπανίας από παραστρατιωτικούς οπαδούς του Φράνκο που έθαψαν τη σορό του, μαζί με άλλα τρία άτομα που εκτέλεσαν εκείνη την αυγή σε ομαδικό τάφο.
http://tvxs.gr/news/unlisted/η-σκιά-του-φράνκο-πέφτει-ακόμα-στους-τάφους-των-θυμάτων-του
'''''''''''''''''''
Νίκος Εγγονόπουλος
«ΝΕΑ ΠΕΡΙ ΤΟΥ ΘΑΝΑΤΟΥ ΤΟΥ ΙΣΠΑΝΟΥ ΠΟΙΗΤΟΥ ΦΕΝΤΕΡΙΚΟ ΓΚΑΡΘΙΑ ΛΟΡΚΑ ΣΤΙΣ 19 ΑΥΓΟΥΣΤΟΥ ΤΟΥ 1936 ΜΕΣΑ ΣΤΟ ΧΑΝΤΑΚΙ ΤΟΥ ΚΑΜΙΝΟ ΝΤΕ ΛΑ ΦΟΥΕΝΤΕ»

...una acciόn vil y disgraciado

Η Τέχνη κι η ποίηση δεν μας βοηθούν να ζήσουμε:
η τέχνη και η ποίησις μας βοηθούνε
να πεθάνουμε

Η Ανηφόρα είναι μια κατηφόρα που την βάλαν ανάποδα



Χιλιάδες οικογένειες αγωνιούν αυτή τη στιγμή όχι μόνο για τις σχολές στις οποίες θα ενταχθούν τα παιδιά τους, αλλά και για το πώς θα καταφέρουν να αντέξουν οικονομικά την ενοικίαση ενός σπιτιου σε μακρινή πόλη, ή και τη σίτιση των παιδιών τους εκεί.

Την ίδια στιγμή η κυβέρνηση προχωρά σιγά σιγά προς άρση των πλειστηριασμών ώστε...να ανασάνουν οι τράπεζες (που ούτε έτσι θα ανασάνουν αλλά αυτό είναι άλλο ζήτημα).

Υπάρχει λύση?

Παρασκευή 16 Αυγούστου 2013

Θα μπορούσε να ήταν το δικό μας παιδί .. Θα μπορούσε να έχει και ο αλήτης ένα παιδί στην ηλικία του... Το αίμα του θα τους πνίξει.. Το οφείλω στα παιδιά μου.. ποτέ ελεγκτής δεν θα πάρει στοιχεία σε παιδιά που δεν ακύρωσαν εισιτήριο σε μέσο που θα συνταξιδεύω. ΟΠΟΙΟΣ ΕΧΕΙ ΠΛΗΡΩΝΕΙ, ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΔΕΝ ΠΛΗΡΩΝΕΙ

Αρνούμαστε να πληρώσουμε εισιτήριο στα ΜΜΜ: ΠΩΣ ΥΠΕΡΑΣΠΙΖΟΥΜΕ ΤΗΝ ΣΤΑΣΗ ΜΑΣ

Εάν ελεγκτής μας ζητήσει το εισιτήριο ή τα στοιχεία μας:
1. Αρνούμαστε να δώσουμε τα στοιχεία μας στον ελεγκτή. Στοιχεία δίνουμε μόνο αν μας τα ζητήσει οποιοσδήποτε αστυνομικός (ακόμα και εκτός υπηρεσίας), πταισματοδίκης ή ειρηνοδίκης, που θα βρίσκεται ή θα έλθει στο λεωφορείο/τρένο.
2. Δεν είμαστε υποχρεωμένοι να ακολουθήσουμε τον ελεγκτή οπουδήποτε. Ούτε βέβαια οποιονδήποτε security. Αν μας εξαναγκάσει να τον ακολουθήσουμε με τη βία, του κάνουμε μήνυση για παράνομη βία, εκβίαση και παράνομη κατακράτηση. Καλούμε τότε εμείς την αστυνομία και απαιτούμε τη σύλληψή του. Συγκρατούμε σε κάθε περίπτωση τα διακριτικά του (αριθμός στο καρτελάκι του). Αν βιαζόμαστε να φύγουμε, συγκρατούμε τα διακριτικά του και του κάνουμε μήνυση αργότερα.

Τετάρτη 14 Αυγούστου 2013

ΣΤΡΑΤΟΠΕΔΑ ΣΥΓΚΕΝΤΡΩΣΗΣ ΜΟΝΟ ΓΙΑ ΕΛΛΗΝΕΣ

Ο Λαγός προτείνει να διώξουν τους μετανάστες από τα στρατόπεδα συγκέντρωσης και να χώσουν μέσα έλληνες. Καμία έκπληξη.

Τρίτη 13 Αυγούστου 2013

Κρατικό σκηνικό τρόμου στο ελεύθερο κάμπινγκ

Υπό διωγμόν και το ελεύθερο κάμπινγκ και όσοι τολμούν μπορεί να βρεθούν να χρωστούν στην Εφορία. Ο νέος εχθρός της Πολιτείας γι' αυτό το καλοκαίρι είναι οι ελεύθεροι κατασκηνωτές.

Επαναφέροντας τα στερεότυπα της δεκαετίας του '70 περί «αλητοτουριστών», η κυβέρνηση κυνηγά ανελέητα τους ελεύθερους κατασκηνωτές, επιβάλλει πρόστιμα που μετακυλίονται στην Εφορία (!) και εξοργίζει δημάρχους περιοχών που ζουν από τον τουρισμό
Απόλυτα προσηλωμένη στα συντηρητικά στερεότυπα της δεκαετίας του '70, που αντιμετώπιζαν τους ελεύθερους κατασκηνωτές ως «αλητοτουρίστες», οι αστυνομικές αρχές επιδεικνύουν υπερβάλλοντα ζήλο και καταδιώκουν με συστηματικές επιχειρήσεις-σκούπα τους πολίτες που επιλέγουν αυτόν τον τρόπο διακοπών.
Από τις Κυκλάδες μέχρι την Κρήτη, τη Χαλκιδική και την Εύβοια, ήδη έχουν πραγματοποιηθεί δεκάδες συλλήψεις. Οι επιχειρήσεις σιγοντάρονται από μία σημαντική αλλαγή. Το διοικητικό πρόστιμο των 174 ευρώ, με διάταξη που συμπεριλήφθηκε στο νομοσχέδιο για τον τουρισμό, διπλασιάστηκε!!! (300 ευρώ) και πέρασε στον Κώδικα Οδικής Κυκλοφορίας.

Δευτέρα 12 Αυγούστου 2013

Ο Τάσος Μητρόπουλος σε βοηθάει στη κρίση...

Αγοράζει τα χρυσαφικά σου με κρατική άδεια. Η δουλειά λέει ο λαός μας δεν είναι ντροπή. Αυτό θα σκέφθηκε και ο Τάσος Μητρόπουλος.«Αγαπητοί φίλοι σας καλωσορίζουμε στο MITROPOULOS GOLD, στο νέο χώρο αγοράς χρυσού ΜΕ ΚΡΑΤΙΚΗ ΑΔΕΙΑ, που καλύπτει τις ανάγκες ολόκληρης της Μεσσηνίας με ασυναγώνιστες τιμές και απόλυτη εχεμύθεια.» αυτό είναι το μήνυμα προς τους χτυπημένους από την κρίση συμπολίτες μας από τον Τάσο Μητρόπουλο. Δε χρειάζεται να γράψουμε περισσότερα… Τα σχόλια δικά σας…

"Θέλεις να σου κόψω το λαιμό;" Επίθεση φασίστα "Ελληναρά" σε μετανάστη (βίντεο)

Άλλος ένας "Ελληναράς" ξεδίπλωσε χυδαία το ρατσιστικό του μίσος απειλώντας έναν μετανάστη πλανώδιο πωλητή. στην παραλία Αλεποχωρίου Μεγάρων ότι θα του κόψει το λαιμό και ότι θα τον χαρακώσει.
"Εμείς θα τα ξαναπούμε" του λέει στο τέλος ενώ λίγο  πριν επιτίθεται σε κάποιες γυναίκες που υπερασπίζονται τον πλανώδιο πωλητή




alfavita

Παρασκευή 9 Αυγούστου 2013

Οι αλβανοί στον ελλαδικό χώρο τον 13ο – 15ο αιώνα.

arvanites
Είπαν στον Σωκράτη ότι κάποιος δεν είχε γίνει διόλου καλύτερος ταξιδεύοντας.«Το φαντάζομαι», είπε, «πήρε μαζί του τον εαυτό του».
Montaigne
Το ίδιο φαίνεται έπραξαν και αρκετοί έλληνες που μετανάστευσαν τις προηγούμενες δεκαετίες με το όνειρο «μιας καλύτερης ζωής». Ξεχνώντας εύκολα και γρήγορα έβγαλαν μαχαίρι στους «κωλαλβανούς» που τόλμησαν να πανηγυρίσουν. Τι και αν παντού όπου υπάρχουν ελληνικές παροικίες παρελαύνουν, πανηγυρίζουν και γιορτάζουν με τα εθνικά τους σύμβολα. Η μνήμη πολλές φορές είναι επιλεκτική… «εμείς διδάξαμε πολιτισμό όπου και αν πήγαμε», λένε με μια φωνή. Το επιβεβαιώνουν, άλλωστε, και τα στατιστικά στοιχεία εγκλημάτων της Ν. Υόρκης, όπου οι πολιτισμένοι έλληνες κατά τη δεκαετία του ’20 και του ’30 κατείχαν την πρώτη θέση στη διάπραξη εγκλημάτων!!.1

Πέμπτη 8 Αυγούστου 2013

Βαβυλώνα - Πυροβάτης (Live "Στον Αέρα" 2000)

Ξηρός προς Βαρδινογιάννη: Η 17 Νοέμβρη δεν έπαιρνε εντολές

Ξηρός προς Βαρδινογιάννη: Η 17 Νοέμβρη δεν έπαιρνε εντολές

Την Παρασκευή 2/8 στις φυλακές Κορυδαλλού, όπου κρατούμαι, με κάλεσαν απ’ τα μεγάφωνα για ακρόαση συνηγόρου. Πιστεύοντας ότι με ζητά κάποιος γνωστός μου, πήγα στην αίθουσα ακροάσεων.

Εκεί εμφανίστηκε κάποιος άγνωστος, μου δήλωσε πως ονομάζεται Προυσανίδης Γεώργιος και ότι εκπροσωπεί τον Βαρδή Βαρδινογιάννη, ο οποίος ζητά να μάθει «ποιος έδωσε την εντολή»!

Εγώ του απάντησα ότι η 17Ν ήταν μια επαναστατική οργάνωση και σαν τέτοια δεν έπαιρνε εντολές από κανέναν. Αμέσως μετά έθεσα τέρμα στη συνάντηση, η οποία σημειωτέον δεν κράτησε πάνω από 30 δεύτερα.

Δεν θα σταθώ σε κοινοτοπίες τύπου «περιφρόνηση των θεσμών» κλπ, διότι στο καθεστώς που ζούμε οι «θεσμοί» και οι «νόμοι» υπάρχουν για την εξυπηρέτηση και μόνο των συμφερόντων της άρχουσας τάξης, κομμένοι και ραμμένοι πάντοτε στα μέτρα των αφεντικών.

Οπότε δεν προξενεί καμιά εντύπωση η γκανγκστερικού τύπου ενέργεια του εν λόγω κυρίου.

Η σκοπιμότητα βέβαια της άνω κίνησης τη συγκεκριμένη χρονική στιγμή είναι προφανής. Αποτελεί μια βεβιασμένη (και άγαρμπη) προσπάθεια να επιβεβαιωθεί ότι ο εν λόγω κύριος - και η παρέα του – παραμένουν τα αφεντικά του τόπου.

Ο μεγαλοαπατεώνας Βαρδινογιάννης είναι ένας από τους κύριους υπεύθυνους της σημερινής τραγωδίας που βιώνει ο ελληνικός λαός. Όντας εξέχον μέλος της ΛΜΑΤ - Ληστρικής Μεγαλοαστικής Τάξης – η οποία προκειμένου να διασώσει την κερδοφορία της και με πρόσχημα την «κρίση χρέους» (που οι ίδιοι δημιούργησαν), κατέστρεψε την κοινωνία, διέλυσε την οικονομία, κατεδάφισε κάθε είδους δικαιώματα, εργασιακά – κοινωνικές παροχές – υγεία – παιδεία και τέλος, παρέδωσε τη χώρα στους δανειστές.

Επιπλέον, ως ιδιοκτήτης μέσων Μ.Ε, είναι διπλά υπεύθυνος για την κατεδάφιση, διάλυση και παράδοση της χώρας, αφού με τους δωσίλογους προπαγανδιστές του στα κανάλια του/τους έπαιξαν τον ρόλο της Βέρμαχτ στην επέλαση του Δ’ Ράιχ.

Κανένας δεν μας έβαλε, μεγαλοαπατεώνα Βαρδινογιάννη, ούτε μπήκε ο διάολος μέσα μας, όπως αφελώς αναρωτιόταν μια δικαστίνα στη δίκη μας.

Οι άθλιες και καταστροφικές επιλογές που έκανε η συμμορία σου της ΛΜΑΤ, μαζί με τα τσιράκια σας της πολιτικής διαχείρισης και τους τσανακογλείφτες των καναλιών σας, αυτές είναι που μας οπλίζουν με αποφασιστικότητα για αγώνα, για αντίσταση, αυτές μας δίνουν την εντολή, και σε μας και στους νεότερους, που ξεφυτρώνουν συνέχεια σαν μανιτάρια και συνεχίζουν έμπρακτα την αμφισβήτηση.

Είναι κοντά η ώρα που ο εν λόγω και η συμμορία του θα πληρώσει το τίμημα που πληρώνει κάθε εθελόδουλος, αφού είναι προφανές ότι αυτοί στους οποίους παρέδωσε τα κλειδιά της χώρας θα τα κρατήσουν αποκλειστικά για τον εαυτό τους.

Επιπλέον διαισθάνονται – Β.Β και η ευγενής παρέα του – την αναπόφευκτη έκρηξη της λαϊκής οργής, όπου όλοι αυτοί οι υπεύθυνοι της κατάρρευσης θα κληθούν να λογοδοτήσουν για τα πεπραγμένα τους.

Τέλος από την πλευρά μου, το μόνο που έχω να δηλώσω είναι ότι αποτελεί τίτλο τιμής για μένα η κόντρα μου με αυτούς που ευθύνονται για τη διάλυση της χώρας και τον εξανδραποδισμό του λαού.

6-8-2013
Φυλακές Κορυδαλλού
Χριστόδουλος Ξηρός














Την Παρασκευή 2/8 στις φυλακές Κορυδαλλού, όπου κρατούμαι, με κάλεσαν απ’ τα μεγάφωνα για ακρόαση συνηγόρου. Πιστεύοντας ότι με ζητά κάποιος γνωστός μου, πήγα στην αίθουσα ακροάσεων.

Εκεί εμφανίστηκε κάποιος άγνωστος, μου δήλωσε πως ονομάζεται Προυσανίδης Γεώργιος και ότι εκπροσωπεί τον Βαρδή Βαρδινογιάννη, ο οποίος ζητά να μάθει «ποιος έδωσε την εντολή»!

Εγώ του απάντησα ότι η 17Ν ήταν μια επαναστατική οργάνωση και σαν τέτοια δεν έπαιρνε εντολές από κανέναν. Αμέσως μετά έθεσα τέρμα στη συνάντηση, η οποία σημειωτέον δεν κράτησε πάνω από 30 δεύτερα.

Δεν θα σταθώ σε κοινοτοπίες τύπου «περιφρόνηση των θεσμών» κλπ, διότι στο καθεστώς που ζούμε οι «θεσμοί» και οι «νόμοι» υπάρχουν για την εξυπηρέτηση και μόνο των συμφερόντων της άρχουσας τάξης, κομμένοι και ραμμένοι πάντοτε στα μέτρα των αφεντικών.

Τρίτη 6 Αυγούστου 2013

Κι αυτός όπως ο Μπρέιβικ ήταν φιλοναζιστής...Τσετσένος βομβιστής της Βοστόνης: «ο Χίτλερ είχε ένα δίκιο»

8C70539AE524BEAB277F8CCD48F309EAΟ Ταμερλάν Τσαρνάεφ διάβαζε υλικό για μαζικές δολοφονίες και ακροδεξιά εξτρεμιστικά έγγραφα
Τσετσένος βομβιστής της Βοστόνης: «ο Χίτλερ είχε ένα δίκιο»
Ο 26χρονος Ταμερλάν Τσαρνάεφ έπεσε νεκρός από σφαίρες πρακτόρων του FBI στις 19 Απριλίου σε μια αιματηρή συμπλοκή στο Γουότερταουν της Βοστόνης
emailεκτύπωση
Βυθισμένος σε αναγνώσματα που ενστερνίζονται και προωθούν τη «λευκή υπεροχή», τον ρατσισμό, το ναζισμό και θεωρίες κυβερνητικής συνωμοσίας ήταν ο Ταμερλάν Τσαρνάεφ, ο 26χρονος νεκρός Τσετσένος τρομοκράτης που οργάνωσε τις αιματηρές βομβιστικές επιθέσεις στο Μαραθώνιο της Βοστόνης τον περασμένο Απρίλιο.
Διαβάζοντας χυδαία προπαγανδιστικό έντυπο υλικό σχετικά με την δήθεν «υπεροχή της λευκής φυλής» ο ίδιος είχε σχολιάσει γραπτώς στο περιθώριο : «ο Χίτλερ είχε ένα δίκιο».

Δευτέρα 5 Αυγούστου 2013

Όχι, δεν είναι ναζί, απλώς του άρεσε η γραμματοσειρά

Το τατουάζ με τη σβάστικα στο μπράτσο του τραμπούκου Κασιδιάρη μας θυμίζει ότι έχουμε να κάνουμε με ναζιστικό υπόκοσμο
Η φωτογραφία από τη lifestyle εφημερίδα «Πρώτο Θέμα», που έστω και με το γνωστό κίτρινο ύφος αποκάλυψε το τατουάζ του χρυσαβγίτη βουλευτή. Υποθέτουμε ότι με το περίφημο χρυσαβγίτικο θάρρος, ο Κασιδιάρης θα το αποδώσει σε «παδικό λάθος»...




Σάββατο 3 Αυγούστου 2013

Η φωτιά δεν σβήνει με φάλαγγες- Καλοκαιρινά νεοναζιστικά σόου

Της Άντας Ψαρρά

Πολύ καλά έκανε η πυροσβεστική και εμπόδισε το σόου του Κασιδιάρη και των ομοίων του που με πρόσχημα την «βοήθεια» στην κατάσβεση της πυρκαγιάς έβαλαν όλα τα σήματα και τα ναζιστικά τους αξεσουάρ για να μας πείσουν ότι μόνο με στρατιωτικούς σχηματισμούς και φάλαγγες μπορούμε να οργανώνουμε τη «δράση» μας. Με τα αξεσουάρ πηγαίνουν στα νοσοκομεία για αίμα μόνο σε Έλληνες, με τα αξεσουάρ παραταγμένοι μοιράζουν τα τρόφιμα μόνο για Έλληνες με καλυμμένα τα σύμβολα κακοποιούν μετανάστες και με τον ίδιο τρόπο πήγαν χθες σύσσωμοι να μπερδευτούν στα πόδια της πυροσβεστικής. Ηταν τόσο μεγάλος ο πόνος τους για να σβήσουν τη φωτιά που αντί γι αυτό πλακώθηκαν με τους επκεφαλείς αν θα περάσουν ή όχι μπροστά από το αστυνομικό μπλόκο. Πόση υποκρισία και γελοιότητα σκόρπησε πάλι ο ελληνοχιτλερικός σχηματισμός των απογόνων του Παπαδόπουλου που ως γνωστό έχτισε πρώτος βίλα μέσα στο δρυμό της Πάρνηθας και αποτέλεσε την αφορμή για όλη την μετέπειτα καταστροφή του δάσους.  Την ώρα της καταστροφής οι πατριώτες δεν κάνουν παρελάσεις, παίρνουν ο καθένας ένα κουβά και σβήνουν τις φλόγες και δεν τσακώνονται σε στυλ «βαστάτε με ρε μη σβήσω καμιά φωτιά».

Μια ματιά μόνο στο κοντινό παρελθόν το βράδυ που κάηκε η Πάρνηθα ίσως πείσει και τους πλέον κακόπιστους για το τι κρύβουν οι στρατιωτικές φάλαγγες με το «φιλάνθρωπο» προσωπείο και κυρίως τί σημαίνει στ’ αλήθεια αλληλεγγύη και οδύνη για την καταστροφή της φύσης και τί σημαίνει άλλο ένα εθνικιστικό σόου.

Ο πόλεμος των τραγουδιών- Όταν η Σωτηρία Μπέλλου, μια νύχτα του Δεκέμβρη του ’48, κατέβαινε από το πάλκο του Τζίμη του χοντρού στην Αχαρνών ξυλοκοπημένη από μια παρέα χιτών...

 γιατί αρνήθηκε να τραγουδήσει το τραγούδι που της ζήτησαν «Του αητού ο γιος», ήταν ωραία κι αντάξια του ρεπερτορίου της γιατί έκανε κάτι που ξεπερνούσε το θάρρος του μέσου λαϊκού ανθρώπου, κάτι ηθικά ανώτερο. Με την πράξη της αυτή, ξανακέρδιζε τα τραγούδια της. Και τα τραγούδια της ψήλωναν μαζί της.
Ήταν αυτός ο πολιτισμός των μαχητών του Δημοκρατικού Στρατού, της Ελλάδας της αντίστασης, που ηττήθηκε και στο πεδίο της μάχης και στην καθημερινότητα από την άλλη Ελλάδα – της δουλοπρέπειας. Το έχει αποτυπώσει με μοναδικό κινηματογραφικό τρόπο ο Θόδωρος Αγγελόπουλος στον Θίασο, στην περίφημη σκηνή της μάχης των τραγουδιών.

Είσαι διαθέσιμος; Λέγε, ρε, είσαι;

Από το pnevmantilogias, το βρήκα στο αριστερό blog 

Είσαι από ΑΣΕΠ ή είσαι από ΕΣΠΑ; Είσαι από επετηρίδα ή από μοριοδότηση; Έχεις μεταπτυχιακό; Διδακτορικό; Για μέτρα τα προσόντα σου. Φίλησες κατουρημένες ποδιές; Έγλειψες για τη μετάθεση; Ψήφισες για αιρετούς τα κομματόσκυλα;

Έκανες μόκο όταν αδικούσαν τον συνάδελφο; Δούλεψες κάθε μέρα απεργίας – δε γίνεται τίποτα ρε παιδιά με πυροτεχνήματα απεργίες; Πήρες ακριβό αμάξι; Έπαιξες χρηματιστήριο; Την κοπάναγες από τη δουλειά στη ζούλα; Είπες «μπράβο» στον φασίστα για το χαστούκι, αφού «της άξιζε»; Αγόρασες Πρώτο Θέμα και ψώνισες με τα κουπόνια; 

Έκανες υπομονή όταν σου κόβαν τον μισθό ή όταν σε ρίχναν στη δουλειά (θα αναγνωριστεί βρε αδελφέ η αξία σου μια μέρα); Φοβήθηκες μη βγεις από το ευρώ; Γέμισες μία σακούλα τρόφιμα για το «όλοι μαζί μπορούμε»; Είπες «ρε παιδιά δεν γίνονται αυτά» κι όταν έγιναν κοίταξες αλλού; Νομίζεις ότι θα γλιτώσεις; Είσαι αυτός που προσευχόταν κάθε βράδυ κι έλεγε «έχει ο θεός» και σ’ αυτή αλλά και στην άλλη ζωή;