ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!

ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!
adespotos1@hotmail.com

Δευτέρα 10 Μαρτίου 2014

Προς τιμήν…



..
.όταν η υποκρισία και η στενοκεφαλιά "έσυραν" τη Δόμνα Σαμίου στο δικαστήριο για τα σκωπτικά τραγούδια της Καθαράς Δευτέρας...μηνυτής ο πρωτοψάλτης Θεόδωρος Ακρίδας...ο "κύριος" αυτός μάλιστα, τότε, είχε στείλει και επιστολή στον Χριστόδουλο - τον επονομαζόμενο και μελετηρό - ο οποίος μάλιστα εξέφρασε και τη συμπαράστασή του στον πρωτοψάλτη.

Τα Αποκριάτικα τραγούδια που έχετε συλλέξει έχουν κάνει κάποιους να σας πολεμήσουν…

Ναι, γιατί αυτοί οι άνθρωποι είναι ανόητοι! Ανόητοι γιατί και αυτά τα τραγούδια ανήκουν στο λαό. Δεν τα έφτιαξα εγώ. Όπως έφτιαξε τα τραγούδια τα ιστορικά, τα ηρωικά, του έρωτα, της ξενιτιάς κ.λ.π. έφτιαξε και τα αποκριάτικα. Να σκεφτούμε ότι αυτά τα τραγούδια δεν γίνανε χτες και προχτές. Γίνανε σε άλλη εποχή που δεν υπήρχε καν ρεύμα. Δεν υπήρχε τότε ούτε ραδιόφωνο, ούτε τηλεόραση, ούτε τίποτα. Υπήρχαν άνθρωποι που είχανε ταλέντο. Μπορούσαν να φτιάξουν τραγούδια και από στόμα σε στόμα να μεταδοθούν σε όλους εμάς.

Πολλοί μπορεί να μην γνωρίζουν ότι γι’ αυτά τα τραγούδια, βρεθήκατε κάποτε στα δικαστήρια.

Ναι, εγώ έλαβα κλήση από το δικαστήριο και όφειλα να πάω. Και όταν πήγα, οι δικαστές άρχισαν να γελάνε καθώς με είδανε! (γέλια). Τότε, μου λένε «κυρία Σαμίου, πηγαίνετε σπίτι σας».

Ήταν πραγματικά αστείο. Σαν να δικάζεται ο Πολιτισμός μας.
Ε, ναι! Ακριβώς! Το ξαναλέω: δεν τα έφτιαξα εγώ. Εγώ τα μάζεψα. Τα φτιάξανε οι άνθρωποι τα «αθυρόστομα», για να γελάνε.

Δεν υπάρχουν σχόλια: