ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!

ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!
adespotos1@hotmail.com

Παρασκευή 27 Σεπτεμβρίου 2013

Με λένε Παύλο…

imagesΜε λένε Παύλο,
Κάποιοι με ξέρουν και ως killah p.
Είμαι εργάτης στο Πέραμα,ενίοτε μπορεί να με έχεις δει.
Πάνω από εργάτης όμως είμαι καλλιτέχνης,ισως έχεις ακούσει
στίχους μου, ίσως τους έχουμε πει και παρέα, ίσως τώρα να τους έμαθες.
Πάνω όμως από καλλιτέχνης είμαι άνθρωπος, ίσως με κατάλαβες
να σε σκεπάζω κάποιο χειμωνιάτικο βράδυ, δεν διέκρινα μέσα στο σκοτάδι
τι ήσουν, δεν κατάλαβα τι χρώμα είχες, απλά μπορούσα να σε σκεπάσω γιατί κρύωνες και το έκανα.

[Image: fyssas3_155359385.jpg]

Ναι, ίσως έτυχε να σε βοηθήσω κάποτε που με χρειάστηκες,
και παραξενεύτηκες που δεν σου ζήτησα αντάλλαγμα μα θεώρησα
αυτονόητο ότι θα το’κανες και εσύ για μένα, αν σε χρειαζόμουν.
[Image: martyria-proin-xrysavgiti-o-pavlos-fyssa...15x236.jpg]
Είμαι ο Παύλος, αυτή είναι η ταμπέλα μου, πνεύμα ελεύθερο, ετών 34,
όνειρό μου μια καλύτερη κοινωνία, εφόδιά μου οι πράξεις και η μουσική μου΄
τα λέω για σένα που δεν με ήξερες και με έμαθες τώρα.

Δεν ήθελα να με μάθεις έτσι, ήθελα να σε δω δίπλα μου,
να παλεύουμε μαζί για ένα καλύτερο μέλλον, όποιος και
να ήσουν, γι’αυτό προσπάθησα να σου μιλήσω.

Θυμάσαι; Ήταν Τετάρτη 18.9.2013…..
Δεν πρόλαβες να μ’ακούσεις, σε είδα κοντά μου
να μην ακούς τον ψίθυρό μου, σε έιδα λίγα μέτρα μακριά
να μην φτάνουν οι φωνές μου, σε περίμενα 20 λεπτά, δεν ήρθες.

Κι όμως τ’όνειρο μου αρχίζει να πραγματοποιείται,
μα δεν είμαι εδώ να το δω.
Ή μήπως είμαι; Από εσένα εξαρτάται.
Μην με ξεχάσεις.

Με λένε Παύλο.
Αφιερωμένο στον Παύλο Φύσσα aka Killah P
δολοφονημένο απο χέρι φασίστα τα ξημερώματα της Τετάρτης 18.9.2013.
Πηγη:http://4stoixeia.com/thread-167.html

Δεν υπάρχουν σχόλια: