ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!

ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!
adespotos1@hotmail.com

Τρίτη 7 Μαΐου 2013

το Πάσχα μέσα από έναν διάλογο


Image
- Χριστός ανέστη Νίκο μου. Εύχομαι ετούτη η ανάσταση του Κυρίου να μας αφυπνύσει και να οδηγήσει στην ανάσταση του λαού μας και της προδομένης πατρίδας μας. Σε σένα εύχομαι φώτιση, υγεία και ευτυχία στην οικογένειά σου.
Ευλογημένη από τον Κύριο η μέρα που τα πρόβατα σουβλίζουν άλλα πρόβατα και αισθάνονται έτσι για μια στιγμή αυτή τη γλυκιά ηδονή του να είσαι ο βοσκός.
Αμήν αδερφέ μου.
- Να ‘σαι καλά Γιάννη μου. Να χαίρεσαι τα παιδάκια σου , να ζήσεις να τα χαρείς επιστήμονες και με έναν καλό γαμπρό η κόρη σου. Τα περνάτε καλά Γιάννη μου;

- Υπέροχα. Εχουμε βγει από το πρωί στον ακάλυπτο και γυρνάμε τη σούβλα. Είμαστε εδώ με τον γαμπρό μου, τον κουνιάδο μου, τον μπατζανάκη μου και κάτι συννυφάδες. Οι γυναίκες λένε τα δικά τους, εμείς γυρνάμε τη σούβλα και κάνουμε καταπληκτικά αστεία για το ποιος τη γυρνάει καλύτερα. Φοράμε όλοι αμάνικη σωβρακοφανέλα και καπελάκια για τον ήλιο. Το δικό μου μάλιστα γράφει ”Βουλκανιζατέρ Σωτήρης”. Το κασετόφωνο παίζει δημοτικά και έχουμε και κουτάκια μπύρας γύρω – γύρω.
Αχ… Υπάρχει κάτι πιο όμορφο;
- Γιάννη μου αυτή είναι η Ελλάδα μας που θέλουν να μας την πάρουν οι κακοί τραπεζίτες. Αλλά ο ελληνισμός με μια σωστή κυβέρνηση θα δεις θα πάρει τα πάνω του.
 Μας ζηλεύουνε, θα θελαν να ναι κι αυτοί σαν εμάς, οι παλιομίζεροι.
Ρε γυναίκαααααα, βάλε να πούμε 2-3 ζάχαρες ακόμα στο φραπέ!!!!
- Και έχεις και όλους αυτούς τους “επαναστάτες” Γιάννη μου να λοιδωρούν τα έθιμα του τοπου μας. Για αυτό ο κόσμος γυρνάει τις πλάτες του στην Αριστερά.
- Δυστυχώς… Γι’ αυτό είμαστε σε αυτά τα χάλια… Μα δεν καταλαβαίνουν ότι δεν υπάρχει τίποτα πιο επαναστατικό από την ίδια μας την παράδοση; Στο ΕΑΜ χαζοί ήταν που είχανε παπάδες… Ωχ, μ’ εκαψε… Γυναίκαααααααα… Νερό!!!!
- Χριστός Γιάννη μου, Χριστός ! μα και αυτή να μην προσέχει λίγο..γυναίκες.

risinggalaxy

Δεν υπάρχουν σχόλια: