ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!

ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!
adespotos1@hotmail.com

Τρίτη 5 Φεβρουαρίου 2013

Τι αποκάλυψε ο Δημήτρης Μπουρζούκος στον πατέρα του- «Mη στεναχωριέστε. Νομίζουν ότι κάτι μου έκαναν. Δεν μου έκαναν τίποτα. Αυτό που έχω μέσα μου δεν μπορούν να το πειράξουν».

Μιλώντας στο zougla.gr ο πατέρας του 24χρονου Δημήτρη Μπουρζούκου αποκαλύπτει πως η βάναυση κακοποίηση των 4 συλληφθέντων δεν έγινε στα πλαίσια της ανάκρισης (όχι πως και έτσι θα μπορούσε να δικαιολογηθεί η εγκληματική συμπεριφορά τους) αλλά αποσκοπούσαν καθαρά στον βασανισμό των κατηγορουμένων.
To ηχητικό ντοκουμέντο θα το βρείτε εδώ.
«Τον μετέφεραν στην Ασφάλεια, τον έκλεισαν σε ένα δωμάτιο, του έδεσαν τα χέρια πίσω με χειροπέδες, τον έβαλαν να γονατίσει φορώντας κουκούλα στο κεφάλι και τον χτυπούσαν επί ώρες. Όχι για ανάκριση, αλλά για βασανιστήρια. Τον ρωτούσαν μόνο: “Πώς σε λένε; Από πού είσαι;”. Αυτός δεν μίλαγε, δεν τους έλεγε τίποτα, και τον γρονθοκοπούσαν στο κεφάλι επί ώρες. Κανονικό βασανιστήριο. Δεν έχει σχέση με την ανάκριση.
Ο αστυνομικός που τον χτύπαγε, αυτός ο μάγκας, δεν τον ρώταγε τίποτα. Του έλεγε: “Ήρθατε εσείς οι μάγκες από την Αθήνα στους επαρχιώτες τους αστυνομικούς να κάνετε ληστεία; Τώρα θα σου δείξω!”»
«Ακόμα και τώρα, που πήγαμε να τον δούμε, το ένα του χέρι ήταν δεμένο με χειροπέδες. Μιλάμε για ένα παιδί 24 χρονών. Ζαλίζεται εδώ και τρεις ημέρες και δεν τον πάνε στο νοσοκομείο. Ποιος έδωσε το δικαίωμα σε αστυνομικούς να δικάζουν και να συμπεριφέρονται έτσι; Αν πάθει κάτι το παιδί μου, θα μάθω ποιος το έκανε και θα είναι λίγες οι μέρες του. Υπόθεση Κορκονέα δεν θα επιτρέψω. Θα τον δικάσω, θα τον εκτελέσω μόνος μου».
Σημειώνει, τέλος, ότι στη συζήτηση που είχε με τον γιο του, εκείνος προσπάθησε να τον καθησυχάσει λέγοντάς του: «Mη στεναχωριέστε. Νομίζουν ότι κάτι μου έκαναν. Δεν μου έκαναν τίποτα. Αυτό που έχω μέσα μου δεν μπορούν να το πειράξουν».

Δεν υπάρχουν σχόλια: