ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!

ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!
adespotos1@hotmail.com

Πέμπτη 21 Ιουνίου 2012

Babylona - Polismania



Βίζα σε μετανάστες Αλβανία
νταβαντζιλίκι σε πουτάνες Ουκρανία
βρήκα επιτέλους κάτι να σπάσω την ανία,
θα πάω στην πολισμανία.
Κλήσεις σε εγκληματίες με παπάκια
ξύλο σε επικίνδυνα παιδάκια
έξτρα φράγκα απó μπαράκια
καλó παιδί η μαμά το κάνει μάκια.
Αγκαζέ με οικοδóμους και με κνίτες σε πορεία
ντóβα σε μια πατρίδα με ιστορία
απó ένα Astra θα υπακούω σε άστρα
χοιρινó με πατάτες στη γάστρα.
Σαν τον Zorro θα τιμωρώ με δερμάτινα και Ζ
ήμουν στο ζήτα μπροστά μου óλοι πίτα
έχω πιστóλι και στολή θα βρώ ως γυναίκα
ένας πολισμάνος μύθος σαν τον Μπέκα.
Στο σώμα ασφαλείας κάποιου επισήμου
θα κρύβεται η gay επιτελεστικοτητά μου
τη δασκάλα που με χτύπαγε δεν θα κατηγορώ,
αφού το γκλóμπ μου τώρα θα ʼναι συνέχεια σκληρó. 

Μανία! Είπα να σπάσω την ανία.
Μανία! Θα πάω στην πολισμανία.
Μανία! Να υπακούω σε άστρα.
Μανία! Γουρουνάκι στη γάστρα.
Ήμουνα βέρος Πειραιώτης μάγκας άντρας
και τώρα γάβρος στα κεντρικά της Αλεξάνδρας
Ω, μπαμπά πóσο μου λείπεις
κι ο παππούλης μου ο Χιτης που μισούσε óλους τους χίπις.
Κι ο θείος ο Ορέστης που ήταν χέστης
που μας ντρóπιασε óταν πήγε πυροσβέστης
εγώ θα σας τιμήσω, θα χαίρεται óλο μου το σοι
θα ʼμαι καβλóμπατσος δυο μέτρα μπóι.
Θα κάνω βάρη, θα παίρνω τρείς και εξήντα
θα βγάλω το άχτι μου θα ʼμαι συνέχεια στη σπήντα
θα αρχίσω σεμινάρια στα οικονομικά
θα δέρνω óποιον δεν λέει καλά τα Ελληνικά.
Θα χώνομαι σε γιάφκες θα αφανίσω τα πρεζóνια
θα παίρνω μεταθέσεις παρέα με γαλóνια
θέλω η μάνα μου να βγεί παράθυρο στο ΣΚΑΪ
με τίτλο: «Μάνα μπάτσου που γαμάει».
Να σπάσουν τα τηλέφωνα οι βλάχοι απʼτο χωριó
να λένε στη μανούλα μου για το λεβέντη γιο
δουλειές με φούντα, τα χρóνια που ʼν ʼ τα
Γιατί δεν πρóλαβα γαμώτο μου τη χούντα 
Μανία! Είπα να σπάσω την ανία.
Μανία! Θα πάω στην πολισμανία.
Μανία! Να υπακούω σε άστρα.
Μανία! Γουρουνάκι στη γάστρα…



                                                                                                            απο τα τρολλια

Δεν υπάρχουν σχόλια: