ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!

ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!
adespotos1@hotmail.com

Τρίτη 3 Απριλίου 2012

Τα επόμενα στρατόπεδα που θα φτιάξουν θα είναι για να φυλακίσουν άστεγους και άνεργους; (Βίντεο)

 «Η λύση είναι μία. Να τους απελάσουμε (σ.σ.: τους μετανάστες). Και μέχρι τότε, υπάρχουν νησιά για να τους φιλοξενήσουν».

Γ. Καρατζαφύρερ.

Δεν θα σχολιάσουμε ιδιαίτερα την σημερινή δήλωση του Χρυσοχοϊδη ότι αμέσως μετά το Πάσχα θα λειτουργήσει στην Αττική το πρώτο στρατόπεδο εγκλεισμού μεταναστών. Αλλωστε το ρεπορτάζ στο βίντεο που παραθέτουμε είναι αναλυτικότατο.
Όπως επίσης είναι πολύ καλή η σχετική τοποθέτηση που έκαναν Κούρδοι και Τούρκοιπου ζουν στην Ελλάδα.

Είναι φανερό ότι επιχειρείται μια προσπάθεια αποπροσανατολισμού της λεγόμενης κοινής γνώμης την στιγμή που το πολιτικό προσωπικό των πλουτοκρατών εντείνει τις επιθέσεις του ενάντια στην εργατική τάξη, τον κόσμο της δουλειάς και τα λαϊκά στρώματα. Θέλουν όλη η προεκλογική περίοδος να κυλίσει με ανούσιες αντιπαραθέσεις μεταξύ των αστικών κομμάτων –άλλωστε ουσιαστικές διαφορές δεν έχουν-. Το ζητούμενο είναι αν θα τους αφήσουμε να τους περάσει.

" Όταν ήρθαν να πάρουν τους Εβραίους, δεν διαμαρτυρήθηκα, γιατί δεν ήμουν Εβραίος .Όταν ήρθαν για τους κομμουνιστές δεν φώναξα, γιατί δεν ήμουν κομμουνιστής. Όταν κατεδίωξαν τους τσιγγάνους, ούτε τότε φώναξα, γιατί δεν ήμουν τσιγγάνος. Όταν έκλεισαν το στόμα των Ρωμαιοκαθολικών που αντιτάσσονταν στο φασισμό, δεν έκανα τίποτα γιατί δεν ήμουν καθολικός. Μετά ήρθαν να συλλάβουν εμένα ,αλλά δεν υπήρχε πια κανείς να αντισταθεί μαζί μου ... "

 Μπέρτολ Μπρεχτ 



1 σχόλιο:

Ανώνυμος είπε...

«Η κατοχική κυβέρνηση Τσολάκογλου εκμηδένισε κυριολεκτικά τη δυνατότητα επιβίωσής μου που στηριζόταν σε μια αξιοπρεπή σύνταξη που επί 35 χρόνια εγώ μόνον (χωρίς ενίσχυση κράτους) πλήρωνα γι΄ αυτήν.

Επειδή έχω μια ηλικία που δεν μου δίνει την ατομική δυνατότητα δυναμικής αντίδρασης (χωρίς βέβαια να αποκλείω αν ένας Έλληνας έπαιρνε το καλάσνικωφ ο δεύτερος θα ήμουν εγώ) δεν βρίσκω άλλη λύση από ένα αξιοπρεπές τέλος πριν αρχίσω να ψάχνω τα σκουπίδια για την διατροφή μου.

Πιστεύω πως οι νέοι χωρίς μέλλον, κάποια μέρα θα πάρουν τα όπλα και στην πλατεία Συντάγματος θα κρεμάσουν ανάποδα τους εθνικούς προδότες, όπως έκαναν το 1945 οι Ιταλοί στον Μουσολίνι (Πιάτσα Πορέτο του Μιλάνου)» .