ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!

ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!
adespotos1@hotmail.com

Κυριακή 4 Δεκεμβρίου 2011

PITSIRIKOS vs RIZOSPASTIS


Μια παρατήρηση
Προσπαθώντας να καταλάβω τι δεν πάει καλά στο εργατικό κίνημα, παρατήρησα κάτι που μου έκανε εντύπωση και με προβλημάτισε: Το μπλογκ μου έχει πολύ μεγαλύτερη επισκεψιμότητα από το site του Ριζοσπάστη.
Δηλαδή, το μπλογκ ενός (1) ανθρώπου που γράφει την καρααποψάρα του διαβάζεται περισσότερο από το site μιας εφημερίδας δεκαετιών στην οποία εργάζονται εκατοντάδες σύντροφοι, και είναι η εφημερίδα του ΚΚΕ, του Κόμματος του λαού, του εργάτη, του αγρότη, του φοιτητή, του Κόμματος που παλεύει με την πλουτοκρατία, τα μονοπώλια και τον ιμπεριαλισμό.
Νομίζω πως αυτό δεν είναι καλό για το εργατικό κίνημα και θα μαλώσω τους εργάτες, τους αγρότες και τους φοιτητές που διαβάζουν εμένα αντί για το site του Ριζοσπάστη.
Πώς θα προχωρήσει το εργατικό κίνημα αν δεν διαβάζετε μαζικά Ριζοσπάστη;
Επίσης, δηλώνω δημόσια πως είμαι στη διάθεση του ΚΚΕ και του Ριζοσπάστη. Αν μου το ζητήσει το Κόμμα, θα γράψω μερικά επαναστατικά κείμενα για το site του Ριζοσπάστη, ώστε να καταφέρουμε να με περάσουμε σε επισκεψιμότητα.
(Πραγματικά προβληματίστηκα. Ελπίζω να προβληματιστούν και άλλοι.)

pitsirikos

epitropesdiodiastop

Δεν υπάρχουν σχόλια: