ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!

ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!
adespotos1@hotmail.com

Κυριακή 9 Οκτωβρίου 2011

Ο Τελευταίος Μεγάλος Έλληνας ( Είμαι ευγνώμων)


Ο Τελευταίος Μεγάλος Έλληνας ( Είμαι ευγνώμων)
Ναι όλα γύρω καταρέουν. Το πτυχίο μου είναι άχρηστο, οι πολιτικοί είναι διεφθαρμένοι, όλοι μαζί τα φάγαμε, όχι, δεν τα φάγαμε όλοι μαζί, φταίνε τα media, φταίνε οι συνδικαλιστές, φταίει ο Μητσοτάκης, όχι, φταίει ο Παπανδρέου, όλοι φταίμε, όχι, δεν φταίμε όλοι, φταίει ο γείτονας…

Και τώρα τι κάνω ;

Θα πάω Αυστραλία, όχι, θα πάω Ινδία, δεν πάω πουθενά.
Κι αν μείνω τι κάνω ;

Θα γκρινιάζω συνέχεια και για τα πάντα. Όλοι αυτό κάνουν. Κάτι θα ξέρουν. Θα γκρινιάζω για το φόρο στο Bacardi, για τη σύνταξη της μάνας μου που θα τη μειώσουν κι άλλο και δε θα χει του χρόνου να τσοντάρει για τις διακοπές. θα γκρινιάζω γιατί σ’ αυτή τη χώρα μόνο εγώ και τρεις φίλοι μου έχουμε ενστερνιστεί την σωτήρια και καθ όλα αγία Ευρωπαϊκή κουλτούρα που θα μας οδηγήσει έξω από το βούρκο. Όλοι οι άλλοι είναι χωριαταραίοι, αμόρφωτοι, χθεσινοί. Θα γκρινιάζω γιατί ο από πάνω δείχνει πρωτοφανή έλειψη αστικής συνείδησης, αφού παρκάρει συνεχώς πάνω στο πεζοδρόμιο 50 πόντους έξω από την πόρτα μου. Του χω πει σαράντα φορές ότι αυτή είναι η δική μου θέση. Θα γκρινιάζω γιατί τα σκουπίδια γίνανε βουνό. Φταίει ο δήμος, όχι, φταίνε οι κακομαθημένοι δημοτικοί υπάλληλοι που ξεβολεύονται, όχι, φταίει ο ΣΕΒ που θέλει να κάνει μπίζνα την αποκομιδή…

Το MEGA ΑΠΟΦΑΣΙΣΕ

Πρώτα και πάνω απ’ όλα θα πρέπει να γίνω σωστός Ευρωπαίος πολίτης. Δεν μπορεί να ζητάω δωρεάν περίθαλψη, όταν λόγω της δικής μου αφέλειας, ματαιοδοξίας, τεμπελιάς ή ότι άλλο ελάτωμα μπορεί να κουβαλάω φτάσαμε εδώ που φτάσαμε.

Δευτερευόντως είναι ανάγκη να κατανοήσω ότι ο συνδικαλισμός είναι ένα από τα εφτά θανάσιμα αμαρτήματα κι όποιος καταπιάνεται με το σπορ είναι τουλάχιστον εθνοπροδότης

Τέλος, πρέπει να πάψω να σκέφτομαι και ν’ αρχίσω να δουλεύω πιο πολύ πιο σκληρά πιο αποδοτικά, ώστε να ικανοποιήσω τον ” Όθωνα ” και να πάρω τη δόση μου.

Το MEGA είναι μεγαλόψυχο

Κατόπιν απανωτών συσκέψεων, το πάνσοφο επιτελείο των οκτώ αποφάσισε να μου δώσει άλλη μία εναλλακτική σε περίπτωση που δεν είμαι πρόθυμος να συμορφωθώ με τις άνωθι αποφάσεις. Έχω τώρα τη δυνατότητα να ξεκινήσω μια καινούργια ζωή γεμάτη προσδοκίες στη νέα Γη της επαγγελίας πλάι στα καγκουρό.

Είμαι ευγνώμων

Ο Τελευταίος Μεγάλος Έλληνας ( Είμαι ευγνώμων) .Ένα άρθρο από cre8ivestudios


Πηγή:RAMNOUSIA 

Δεν υπάρχουν σχόλια: