ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!

ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!
adespotos1@hotmail.com

Τετάρτη 8 Ιουνίου 2011

Καταγγελία ,,,,,,,,,,,,,,, Ευχαριστώ τον Γιάννη Χατζηγιάννη


Αγαπητοί φίλοι γεια και από μένα.
Θα ήθελα να σας αναφέρω ένα γεγονός που μου συνέβη σήμερα στις 08.06.2011 και ώρα 11.00 πρωί στη διαδρομή από Θεσσαλονίκη προς Λάρισα .

Στα διόδια της Λεπτοκαρυάς ύστερα από διέλευση που έκανα (χωρίς φυσικά να καταβάλω το αντίτιμο διότι ανήκω και εγώ στην κατηγορία των πολιτών που δεν αποδέχεται το χαράτσι), με σταμάτησε η τροχαία για έλεγχο, μου ζήτησε το δίπλωμα την άδεια και μου αφαίρεσε τις πινακίδες για 20μέρες με πρόστιμο 200€. Έκπληκτος ρώτησα τον αξιωματικό του ελέγχου για ποιο λόγο γίνεται αυτό και μου απάντησε ότι η διέλευση χωρίς πληρωμή αντιτίμου υπάγεται  πλέον στον ΚΟΚ και υπάρχει παράβαση. Μέσα από την σύντομη και χωρίς αποτέλεσμα συζήτηση που έγινε με τον αξιωματικό και τον διοικητή τον οποίο και κάλεσα, έβγαλα απλά το συμπέρασμα ότι η ιδιωτική αυτή εταιρία προσέλαβε σε μια νύχτα με μια τροπολογία του υπουργού μας, τη  ελληνική μας αστυνομία για είσπραξη και προστασία (κάτι αντίστοιχο με την προστασία των νυχτερινών κέντρων). Αφού δεν μπόρεσα φυσικά να καλέσω την δίωξη οικονομικού εγκλήματος για ευνόητους λόγους, απλά τους είπα για ποιο λόγο δεν γίνεται μια σύσταση τουλάχιστον μιας και δεν ήμουν ενήμερος για την ένταξη στον ΚΟΚ της συγκεκριμένης παράβασης . Απάντηση : ήσασταν υποχρεωμένος να το γνωρίζετε. Πάλι λοιπόν τοίχος, άκρη δεν βγήκε απλά διαπίστωσα στο πρόσωπό τους την ικανοποίηση της κλήσης που μου κόπηκε και την στέρηση της διπλώματός μου για 20 μέρες, το οποίο δεν έχω αποχωριστεί ποτέ τα τελευταία 23χρόνια που οδηγώ για κανένα απολύτως λόγο. Εντάχτηκα σε μια κατηγορία παραβατών, όπως αυτούς που διασχίζουν ερυθρό σηματοδότη, οδηγούν κάτω από την επήρεια αλκοόλ, και άλλες  σοβαρές παραβάσεις,  (όπου σε αυτήν την περίπτωση ύστερα από μια καλή συμπεριφορά στο όργανο της τάξης και μια ένδειξη μεταμέλειας πολλοί από εμάς ίσως να μην δεχτήκαμε τα μέγιστα).



Επόμενα λοιπόν διόδια Πυργετού :
φτάνοντας χωρίς να ανεβάσω την μπάρα , ούτε κάνοντας την διέλευση κολλητά με τον μπροστινό μου ,σταματώ και δηλώνω την άρνησή μου να πληρώσω, Η μπάρα δεν άνοιγε.
Κατεβαίνω από το αυτ/το μου εγώ η σύζυγος μου και τα 2 παιδιά. Ζητώ τον υπεύθυνο καθ υπόδειξη της δικηγόρου μου ,και ερχόμενος  μου έδωσε ένα χαρτί να υπογράψω το οποίο δηλώνει αδυναμία πληρωμής και πληρωμή της διέλευσης σε  15 ημέρες, το οποίο φυσικά αρνήθηκα να το υπογράψω δίνοντας μάλιστα μόνο τα στοιχεία της ανύπαρκτης πλέον πινακίδας μου και το ονοματεπώνυμο μου χωρίς τον αριθμό της ταυτότητας μου (τουλάχιστον μέχρι τώρα δεν γνωρίζω κάποιον νυχτερινό νόμο η τροπολογία όπου θα μου επιβάλει να δίνω σε ιδιώτη τον αριθμό αυτό). Ζήτω από τον υπάλληλο να μου δώσει πιστωτικό χαρτί (πάλι καθ υπόδειξη της δικηγόρου μου) , και όχι το χαρτί της αδυναμίας καταβολής διοδίων και με ενημέρωσε ότι τέτοιο χαρτί δεν υπάρχει. Κάλεσα το ΣΔΟΕ και έκανα επώνυμη καταγγελία στο τηλέφωνο 1517 ‘όπου με ενημέρωσαν ότι υπάρχουν αντίστοιχες  καταγγελίες και να καλέσω ύστερα από κάποιες ημέρες για την εξέλιξη της στα τηλέφωνα 210 340 1053 ---1049---και 1052 επιτροπή καταγγελιών. Τελειώνοντας ζητώ από τον υπάλληλο να μου δώσει και αυτός τα στοιχεία του για να προβώ με τη σειρά μου σε μήνυση παρακώλησης κυκλοφορίας όπου μου το αρνήθηκε μιας και δεν υπέγραψα το χαρτί. Η μπάρα ανέβηκε και αναχώρησα.

Επόμενα διόδια Μακρυχωρίου :
Ακολούθησα τις ίδιες διαδικασίες φτάνοντας ο αρμόδιος υπάλληλος ζήτησα πάλι πιστωτικό χαρτί το οποίο μου είπε και αυτός ότι δεν υπάρχει , σημείωσε τα στοιχεία μου χωρίς να δώσω φυσικά ούτε την διεύθυνση μου ούτε τον αριθμό ταυτότητάς μου σημείωσα με τη σειρά μου το ονοματεπώνυμο του υπαλλήλου το οποίο αυτή τη φορά μου δόθηκε , για να προβώ σε εκ νέου μήνυση για παρακώληση κυκλοφορίας.
Η μπάρα άνοιξε και ο Γολγοθάς μου για την συγκεκριμένη μέρα τελείωσε.

Κεντρική ιδέα και απολογισμός ημέρας:
Θεσσαλονίκη Λάρισα 4 ,30 ώρες διαδρομή
Κλήση 200€
Στέρηση της άδειας ικανότητας οδήγησής μου  για 20 μέρες και κλείδωμα του αυτ/του (εργαλείο της δουλειάς  μου) με πληρωμένα τέλη και μη χρήση αυτού από άλλα μέλη της οικογένειάς μου  .
Υπερβολική ταλαιπωρία και κόπωση μέσα σε συνθήκες ζέστης εμού και των υπολοίπων επιβαινόντων .
Και όλα αυτά για ,
τον  χειρότερο δρόμο της Ευρώπης επί  χρήμασι με μια λωρίδα κυκλοφορίας και χωρίς διάζωμα όπως ορίζει ο διεθνής κανονισμός τήρησης ασφάλειας   ,μέσα στην κοιλάδα των Τεμπών και στον Αγ.Παντελεήμονα με φορτηγά που  βγαίνουν από τα εργοτάξια,  με άθλιο οδόστρωμα όπου σε συνθήκες βροχόπτωσης καθίσταται η κυκλοφορία να είναι υπερβολικά επικίνδυνη καλούμενος να καταβάλω διόδια για δρόμο που έχει γίνει με την φορολογία μας και τα πανάκριβα τέλη κυκλοφορίας,με την λογική ότι τελικά πληρώνω σε ένα ιδιώτη για ένα έργο που πρόκειται να μου παραχωρήσει όταν αυτό ολοκληρωθεί και τον οποίο θα τον πληρώνω φυσικά και όταν θα τον χρησιμοποιώ.

Τελειώνοντας θα αναφέρω ότι είμαι και εγώ πολίτης του κόσμου έχω ταξιδέψει πολύ έχω ζήσει εμπειρίες ,έχω δει καταστάσεις ,απλά έτυχε στο συγκεκριμένο ταξίδι να επιστρέφω από Κωνσταντινούπολη ύστερα από επαγγελματικό ταξίδι αισθανόμενος πιο οικεία σε μια χώρα που κυματίζει το μισοφέγγαρο, κάνοντας την απόλυτη ταύτιση τον εμπειριών σε μια μέρα, έχοντας διασχίσει αρκετά χιλιόμετρα .

Οι συνθήκες είναι αφόρητες οι δυσκολίες που αντιμετωπίζουμε στην καθημερινότητα είναι αποπνικτικές , δεν αντιδρά κανείς , αυτοί που αντιδρούν δεν τους υπολογίζει κανείς , έχει χαθεί η αξιοπρέπεια, έχουμε κατεβασμένα τα κεφάλια και γινόμαστε έρμαιο του καθενός … ΚΡΙΜΑ

Πριν λίγα χρόνια δυστυχώς είχα πει ότι είμαι υπερήφανος που είμαι Έλληνας και Ντρέπομαι που ζω στην Ελλάδα ,
Τώρα θα αναθεωρήσω λέγοντας ότι , Ντρέπομαι που ζω στην Ελλάδα και δυστυχώς Ντρέπομαι που είμαι Έλληνας .

Ξέρω ότι δεν θα καταφέρω πολλά , ίσως και τίποτα με αυτή την αντίδραση ,, θα το παλέψω όμως θα αντιδράσω.

Με τιμή
Θεοδωρίδης Χρήστος.

Δεν υπάρχουν σχόλια: