ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!

ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!
adespotos1@hotmail.com

Σάββατο 21 Μαΐου 2011

ΕΔΩ ΚΡΑΖΟΥΜΕ: Πρώτο Κεφαλαιο: Ελληνίδες..




Την βλέπετε την παραπάνω φωτό? Σας αρέσει έτσι δεν είναι? Καμια σχέση με την πραγματικότητα όμως!
Ας αναλύσουμε λίγο όμως το γιατί!

Οι Ελληνίδες από τη φύση τους είναι οντα τα οποια είναι αρκετά υπερήφανα γί'αυτό που είναι και αρκετά snob, στο σημείο που πλέον έχει χάσει το παιχνίδι της επιβίωσης. Όμως δε το βάζει κάτω, αντί να αλλάξει η Ελληνίδα, πολεμάει με διαφορετικό τρόπο...Τα ρίχνει όλα στον Έλληνα άντρα. ΝΑΙ αυτός φταίει για την κατάντια της σήμερα. Κανένας άλλος. Γιατί ως γνωστόν, ο άντρας και κυρίως ο Έλληνας είναι ένα γουρούνι χωρίς αισθήματα που δε τον νοιάζει τίποτα παρα μονο το πουλί του.
Κούνια που σας κούναγε μικρές μου Μπουμπουλίνες..


Ο Έλληνας άντρας μπορεί να είναι χίλια δυο κακά σε αυτόν τον κόσμο που ζούμε όμως και αυτός θα έχει το δικό του κεφαλαιο, μη χαλιέστε. Σήμερα όμως είναι η δικη σας μέρα να κραχτείτε.
Δε σας φταίει κανεις και θα σας πω το γιατί φταίτε εσείς από μονες σας για την κατάντια που βρίσκεστε.
Έχετε φάει η κάθε μια από τουλάχιστον 93 διαφορετικές ψωλές στη ζωή σας και μας το παίζεται όσιες παρθένες όταν κάποιος όντως δείχνει ενδιαφέρον για σας. Και μάλιστα δεν το παίζεται απλά "παρθενοπιπιτσες", αλλα είτε κράζετε συνεχώς ότι άντρες δεν υπάρχουν πια, είτε αυτοί που υπάρχουν είναι ανώμαλοι γιατί σας την έπεσαν με τον λάθος τρόπο, είτε τα ρίχνετε στην τεχνολογία επειδή ο μέσος άντρας έχει φλωρέψει και δε γουστάρει να ακούει τη λέξη "ΌΧΙ" ούτε καν για Eθνική γιορτή.




Και σε αυτό δε φταίει μονος αυτός. Φταίς και εσύ κυρα μου. Ναι εσύ εκεί που καθώς διαβάζεις αυτές τις γραμμές, έχεις βγάλει αφρούς και είσαι έτοιμη να αρχίσεις να λες ποσο φαλλοκράτης είναι ο συντάκτης που έγραψε αυτό το άρθρο και ποσο σεξιστής.

Ναι, ίσως και να είμαι. Δε το αρνούμαι. Επίσης ίσως και να είμαι και μισογύνης, ούτε αυτό το αρνούμαι. Αλλα δεν έφτασα από μονος μου στο σημείο αυτό. Κανεις μας δεν έφτασε από μονος του στο σημείο αυτό. Για τα δικά μου προβλήματα, φταίς ΕΣΎ, για τα δικά σου...ok φταίω και εγώ αλλα κυρίως ΕΣΎ.




Όταν μωρή η ξένη έρχεται εδώ, πίνει το ποττάκη της, κουνάει το κωλαράκι της και στο τέλος της βραδιάς μου δίνει από νύχι μέχρι κώλο, εσύ τι σκατά κανεις?Τ Ι Π Ο Τ Α















και ξέρεις γιατί? γιατί εσύ είσαι αγια. αυτά τα πράγματα είναι του σατανά και  πρέπει να φέρουμε πίσω το μεσαίωνα να κάψουμε τις μάγισσες (γεια σου "μικεους" σοφέ).
E ΝΑ ΓΙΑΤΊ Ο ΈΛΛΗΝΑΣ Ο ΑΝΤΡΑΣ ΌΜΩΣ ΨΑΧΝΕΙ ΤΗΝ ΞΈΝΗ. ΓΙΑΤΊ ΞΈΡΕΙ ΌΤΙ ΚΟΥΤΣΑ ΣΤΡΑΒΑ ΘΑ ΠΗΔΉΞΕΙ. ΕΣΎ ΤΙ ΣΚΑΤΑ ΚΑΝΕΙΣ ΓΙ'ΑΥΤΌ ΠΈΡΑ ΑΠΌ ΤΟ ΝΑ ΚΡΑΖΕΙΣ ΌΛΗ ΜΈΡΑ ΓΙΑ ΤΟ ΠΟΣΟ ΠΈΡΑ ΣΕ ΈΧΟΥΝ ΚΑΝΕΙ ΌΛΕΣ ΟΙ ΨΩΛΈΣ?





...Συγγνώμη, παραφέρθηκα (αλλα φταίς ΕΣΎ)

Λοιπόν για να τελειώνουμε με την φάση σας..θέλετε πίσω τους άντρες σας? Πάρτε παράδειγμα από τις τουρίστριες και σταματήστε να το παίζεται υπεράνω και ότι εσείς είστε καλύτερες. Το ίδιο είστε, απλά αυτές ξέρουν τι θέλουν. θέλουν ΠΟΎΤΣΟ και το φωνάζουν.







Εσείς θέλετε ΠΟΎΤΣΟ αλλα, να έχει λεφτά, να σας ακούει, να μην αντιμιλάει, να είναι καλογυμνασμένος, να έχει αμάξι, να σε πηγαίνει στα clubbakia "παπαρακια" και 1002 τέτοιες μαλακίες του είδους.

E σου έχω άσχημα νέα κυρα μου. Ο Έλληνας πλέον δε τα διαθέτει αυτά. Και προτιμάει να δώσει 5 ευρώ για μια μπύρα στο πορνίδιο από το Παιρνωπιπεβιτς της ανατολικής Δινωκωλιας η να μιλήσει με την Natasha μέσω facebook γιατί μονο αυτές του δίνουν σημασία και δε του πρήζουν τα παπάρια όπως κανεις ΕΣΎ.


Εάν θέλεις λοιπόν να μην έχεις παράπονα και να σου δώσει σημασία ο Έλληνας, ξεκινα από Εχθές να κανεις κάτι γιατί βρίσκεσαι σε άμεσο κίνδυνο να εξαφανιστείς η να γίνεις τουλάχιστον προστατευόμενο είδος.


Και για να μη νομίζεις πως θα αφήσω τον Έλληνα άντρα έτσι, σου υπόσχομαι πως το επόμενο κεφαλαιο θα μιλάει ΜΟΝΟ για το γουρούνι που μέχρι στιγμής έχεις στο μυαλό σου.
Αυτά είχα να πω για σήμερα, μέχρι την επομενη εβδομάδα ελπίζω να εισακουστώ για το δικό σας καλο. Εμενα στα παπάρια μου τι θα κάνετε (το πιο πιθανό είναι να μου την πείτε με διαφορα άτοπα επιχειρήματα χωρίς καν να ακούσετε τη συμβουλή μου επειδή είμαι άντρας και δεν καταλαβαίνω τον πόνο σας και την καταπίεση που τρώτε...Yeah right)



ΠΗΓΗ

Δεν υπάρχουν σχόλια: