ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!

ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!
adespotos1@hotmail.com

Πέμπτη 7 Απριλίου 2011

ΕΚΤΑΚΤΟ: Μήνυμα του πρωθυπουργού για την απεργία των δημοσιογράφων


Το μήνυμα του πρωθυπουργού Γ. Παπανδρέου για την απεργία των δημοσιογράφων έχει ως εξής:
" Δημοσιογράφες και δημοσιογράφοι.  

Επιτέλους και μια απεργία που με έκανε να πανηγυρίσω. Η απεργία σας με έκανε να αγκαλιάσω και να φιλήσω παθιασμένα ακόμα και τον Πάγκαλο, όταν την πληροφορήθηκα. Τέσσερις μέρες χωρίς δημοσιογράφους και δημοσιογράφες. Ακούγεται απίστευτο για να είναι αληθινό. Όχι, δηλαδή ότι κάνατε κάτι εναντίον μου ή της κυβέρνησης  οι περισσότεροι .Το αντίθετο . Ήσασταν το... 
στήριγμά μου , σε κάθε ενέργειά μου. Πόσες φορές εκτεθήκατε στα δελτία σας για μένα. Σας ευχαριστώ. Πόσες φορές είπατε για την κατάσταση της χώρας, πράγματα που δεν θα τα έλεγα ούτε εγώ. Σας ευχαριστώ. πόσες φορές με ερμηνεύσατε  και είπατε πράγματα που δεν τα είχα σκεφθεί ποτέ. Σας ευχαριστώ. Μα που τα σκέπτεστε όλα αυτά; Σας ευχαριστώ . Βάλατε πλάτη, ο μόνος κλάδος που έβαλε πλάτη. Και σας συγχωρώ ακόμα και όταν τελευταία, λόγω αντιδράσεων, το έχετε αλλάξει λίγο το βιολί στα δελτία. Το κατανοώ .Θα μας πάρουνε με τις πέτρες.

Πανηγύρισα όμως, δημοσιογράφες και δημοσιογράφοι, για το χαρμόσυνο άγγελμα της απεργίας σας. Θα εξηγήσω το λόγο, αφού πρώτα τονίσω ότι  δεν κατανοώ όλους αυτούς  τους πολίτες  και τους τηλεθεατές που βγαίνουν και λένε , ότι τους λείπει η ενημέρωση, ακόμα και όταν είναι κατευθυνόμενη. Πείτε μου ότι θα σας λείψει ο Μανόλης Καψής και θα κόψω τις φλέβες μου.

Γιατί πανηγύρισα , λοιπόν. Όλοι λένε και πιστεύουν ότι αυτό το 4ήμερο της απεργίας σας, θα γίνουν φοβερά πράγματα   και θα περάσουμε σαν κυβέρνηση  ό,τι θέλουμε . Πολλοί λένε ότι τη Δευτέρα, θα δούμε μια άλλη χώρα.   Λάθος. Μεγάλο λάθος. Τραγικό λάθος .

Τονίζω τόσο προς εσάς, όσο  και στον ελληνικό λαό , ότι λάθος κατάλαβαν. Το εντελώς αντίθετο θα συμβί  αυτές τις τέσσερις μέρες . Η κυβέρνηση είναι πολύ κουρασμένη για να ασχοληθεί   και αυτό το τετραήμερο με την καθημερινότητα και τον τόπο. Και εγώ βέβαια, ομολογώ ότι είμαι κουρασμένος. Αναλογισθείτε ότι έχω να πάω ταξίδι στο εξωτερικό πάνω από 6 ημέρες. Γι αυτό η κυβέρνηση κι εγώ κατεβάζουμε διακόπτες αυτές τις μέρες. Όλοι οι υπουργοί πήραν εντολή να φύγουν για διακοπές τις  τέσσερις αυτές ζωογόνες  μέρες. Την ίδια εντολή , έδωσα και σε μένα. Θα πάρω το πρωθυπουργικό αεροπλάνο  μου, και θα πάω βέβαια μια βόλτα στο εξωτερικό να ξεσκάσω. Μην φοβάστε, δημοσιογράφες και δημοσιογράφοι , Ελληνίδες και Έλληνες, τίποτα δεν θα συμβεί τις  τέσσερις αυτές μέρες. Χωρίς δημοσιογράφους, τι να κάναμε στα γραφεία μας; Ποιος θα πρόβαλλε το έργο μας;

Καλό τετραήμερο, καλή ΕΣΗΕΑ
" .

 http://pamelouketo.blogspot.com

Δεν υπάρχουν σχόλια: