ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!

ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!
adespotos1@hotmail.com

Πέμπτη 3 Μαρτίου 2011

Αδιαφάνεια και σπατάλη στον ΟΚΑΝΑ.


Τις μαύρες τρύπες του ΟΚΑΝΑ, μία εικόνα γεμάτη από σπατάλη και αδιαφάνεια, αποκάλυψαν οι ελεγκτές δημόσιας διοίκησης, με τα χρέη του Οργανισμού να ξεπερνούν τα 35 εκατ. ευρώ.


Σπατάλη, κακοδιαχείριση και αδιαφάνεια διαπίστωσαν οι ελεγκτές δημόσιας διοίκησης στον ΟΚΑΝΑ, μετά την πολύμηνη έρευνα την οποία είχε ζητήσει η πρόεδρός του Μένη Μαλλιόρη. Να σημειωθεί πως τον περασμένο Μάρτιο τα χρέη του Οργανισμού ξεπερνούσαν τα 35 εκατομμύρια ευρώ.
Ο έλεγχος στον ΟΚΑΝΑ από Μικτό Κλιμάκιο Ελέγχου, συγκροτήθηκε με εντολή του Γενικού Επιθεωρητή Δημόσιας Διοίκησης, ο οποίος και ανέλαβε την υπόθεση. Μέσα σε συνολικά 10 μήνες ξεσκονίστηκε ότι αφορούσε στις διοικήσεις των προηγούμενων χρόνων, ενώ η τελική Έκθεση παραδόθηκε στον οργανισμό και μετά προωθήθηκε στην Εισαγγελική αρχή.
Η έρευνα των ελεγκτών καταδεικνύει, σύμφωνα με πληροφορίες, διοικητικά, οικονομικά και διαχειριστικά προβλήματα στον ΟΚΑΝΑ, ενώ όπως όλα δείχνουν, υπάρχει αδιαφάνεια στις λειτουργίες του οργανισμού και στην τήρηση των κανονιστικών διατάξεων.
Επίσης, δεν υπήρχε καταγραφή των φαρμάκων και των υποκατάστατων που δίδονταν στους ασθενείς, αλλά ούτε και αρχεία και στοιχεία που μπορούσαν να διασταυρωθούν.
Υπάρχει όμως και συνέχεια.
Οι ελεγκτές αναφέρουν στην έκθεσή τους, σύμφωνα πάντα με πληροφορίες, ότι φύλακες λάμβαναν υπερωρίες ίσες με τις αποδοχές τους, διοικητικά στελέχη έπαιρναν υπέρογκες αμοιβές προκειμένου να συμμετάσχουν σε επιτροπές, ενώ αρκετοί λογαριασμοί κινητών τηλεφώνων είναι ιδιαιτέρως υψηλοί, χωρίς να μπορούν να δικαιολογηθούν κάπως.
Ενδεικτικό της σπατάλης που επικρατούσε στον οργανισμό είναι και τα στοιχεία που αναφέρουν ότι σε διάστημα έξι ετών, από το 2003 μέχρι το 2009, οι μισθοί ορισμένων υπαλλήλων του οργανισμού έχουν αυξηθεί έως και 170%, ενώ τα ταξίδια κόστισαν αρκετά περισσότερο απ’ όσο η προμήθεια μεθαδόνης.
Επίσης φαίνεται να δόθηκαν τεράστια ποσά σε ιδιωτική εταιρία για την καθαριότητα, παρότι ο οργανισμός διαθέτει μόνιμο προσωπικό καθαριότητας.

Δεν υπάρχουν σχόλια: