ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!

ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!
adespotos1@hotmail.com

Δευτέρα 28 Μαρτίου 2011

Ο Κώστας Πρέκας σπαει (και παλι) τη σιωπη του, και σχολιάζει το 6-0 με την ΑΕΚ



“Κύριε Πρέκα ξέρετε τι θα ήθελα;”


“Επέτρεψέ μου Άννα μου, μια δήλωση να κάνω, και άμα θέλεις ύστερα μου κάθεσ’ από πάνω”.

“Πάλι τα ίδια αρχίσατε;;;”

“Να καταγγείλω θά θελα αυτόν τον Αδαμίδη, για χάρη του ξεράθηκε το δεξιό μου … ”

“…”

“… χέρι”.

“…”

“Βασικά η παλάμη… ”

“…”

“Είχα πολύ καιρό κι εγώ, να δω μια γκέι τσόντα. Στην τελευταία έπαιζαν τρεις μαύροι με προσόντα”.

“Τον άκουσα που λες προχθές που είχε τραγουδήσει, τον ερυθρόλευκο έφηβο πως θά ρθει να μαμήσει”.

“Είπα να βάλω την τιβί για να τονε θαυμάσω και σου μιλάω κόντεψα τ’ @@ μου να χάσω”.

“Άκου να δεις πως παίχτηκε αυτή η τραγωδία, που θα με καταδίκαζε σ’αιώνια αγαμία”.

“Έχω ξαπλώσει καναπέ, ο αγώνας ξεκινάει, κι αμέσως νιώθω χαμηλά κάτι να γαργαλάει”.

“Είχε περάσει ένα λεπτό και ήδη χαϊδευόμουν, μα κείνο που ακολούθησε δεν το εφανταζόμουν”.

“Βλέπω Αννούλα το Ραφίκ την κεφαλιά να βάζει και νιώθω όλο το αίμα μου να βράζει, να κοχλάζει”.

“Ζεστάθηκα, κοκκίνησα, έβγαλα το σακάκι, κι έμεινα με τα υπόλοιπα: το κόκκινο στρινγκάκι”.

“…”

“Μα πριν προλάβω Άννα μου να βγάλω και το στρίνγκι, ο Αδαμίδης ένιωσε τον κ*λο του να σφίγγει”.

“Ο Όλοφ μ’ ένα γυριστό εκάρφωσε το Σάχα, και σκέφτηκα πώς θά ‘θελα δύο Ρωσίδες νά ‘χα”.

“Σ’αυτή τη σκέψη Άννα μου, μου φούντωσε η φλόγα, ο Κίτσος γιγαντώθηκε, μου σκλήρυνε η ρόγα”.

“ΣΣΣσσσσΣσσσσΣσ…”

“Το 5-1 σκέφτηκα, τότε με τη Μπενφίκα, τη μέρα που επήρανε τα σκάγια τη Φιφίκα”.

“Να τρέμω τότε άρχισα κι έβγαλα το στριγκάκι, ο Κίτσος ήταν κόκκινος σαν το Καραϊσκάκη”.

“Τον τράβαγα, τον χτύπαγα, τον έπαιζα με πάθος και τότε ο Σάχα έκανε Αννούλα μου το λάθος”.

“ΜΝΙΑΑΑΑΑΑΑΑΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ”

“Θα έπρεπε να είχα δει της μοίρας τα σημάδια, όταν ο Φούστερ σκόραρε και φύγαν τα χοντράδια…”

“…ομως δεν φανταζόμουνα ότι με την παλάμη, θα προκαλούσα Άννα μου γιγάντιο τσουτσουνάμι…”

“… και όταν είδα τον Ραφίκ και πάλι να το βάνει, τα δεύτερα χοντράδια μου χτυπήσαν στο ταβάνι”.

“ΜΝΙΑΑΑΑΑΑΑΑΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧΧ”

“Χτυπιόμουνα και ούρλιαζα, στα όρια είχα φτάσει, μα σκέφτηκα πως τέλειωσε, τους είχαμε κεράσει…”

“Κι όταν Αννούλα ο Μιραλάς, ελίχθηκ’ ως το τέρμα, το κάρφωσε και στράγγιξα το τελευταίο σπ… ”

“…”

“…σπορ-κάσουαλ πουκάμισο που είχε γίνει μούσκεμα στον ιδρώτα”.

“Η ανάσα τότε κόπηκε, πονούσαν τα μπαλάκια κι αντί γι αστράκια έβλεπα σκυμμένα χανουμάκια”.

“Δεν είχα καν τη δύναμη τα πόδια να κουνήσω, πού να ξερα πως θά πρεπε πάλι να ξαναχ… ”

“…”

“…χτυπήσω το φραπέ”.

“Σαν ο Χολέμπας έχωσε το γκολ το τελευταίο, στο λέω έφτασ’ Άννα μου κοντά εις το μοιραίο… ”

“…είδα τον Κίτσο κι έσκουξα: “ΌΧΙ ΞΑΝΑ ΤΑ ΙΔΙΑ”, και ένιωσα να καίγονται τα δυο μου τα… ”

“…”

“… ματάκια”.

“…”

“… αλλά και τα @@ μου… ”

“…”

“Κουνιότανε, σφιγγότανε, να εκραγούν κοντέψαν, τίποτα δεν γινότανε στο λέω εστερέψαν”.

“Τα δρόσισα, τα έβρεξα, τα έβαλα στον πάγο, μα για να ξανανιώσουνε πρέπει να φέρω μάγο”.

“…”

“Αυτά που λες μου κάναν’ οι  παιχτούρες του Χιμένεθ, ήρθαν για να μαμήσουνε μα φύγανε χυμένεθ… “

Δεν υπάρχουν σχόλια: