ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!

ΣΤΟΛΙΣΑΜΕ!!!
adespotos1@hotmail.com

Τρίτη 21 Δεκεμβρίου 2010

Αποκολλήθηκαν τμήματα του ολοκαίνουργιου υποβρυχίου Παπανικολής!
Εκεί που έγερνε, μας προέκυψε και... playmobil ο «Παπανικολής»!...

Το S-120 υποβρύχιο -πρωταγωνιστής σε ελληνογερμανικό πολιτικοοικονομικό σίριαλ ετών με «συμπρωταγωνιστές» Ελληνικό Δημόσιο και όμιλο ThyssenKrupp- έχανε κατά πώς φαίνεται κομμάτια στο δρόμο, στη διάρκεια του παρθενικού του ταξιδιού από τα ναυπηγεία του Κιέλου στην Ελλάδα, όπου σήμερα, στο Ναύσταθμο της Σαλαμίνας προγραμματίζεται η τελετή ύψωσης της ελληνικής σημαίας και εισδοχής του στο στόλο του Πολεμικού Ναυτικού.

Ομως, πριν γίνει η σεμνή αυτή τελετή, όπως δημοσίευσε χθες η ιστοσελίδα αμυντικών θεμάτων defencenet.gr επικαλούμενη πηγές του υπουργείου Εθνικής Αμυνας, το υποβρύχιο «Παπανικολής» κατέπλευσε προχθές το βράδυ επειγόντως, αντί στη Σαλαμίνα, στο Σκαραμαγκά (ΕΝΑΕ), για να επισκευάσει μια σειρά από αβαρίες που έπαθε στο ταξίδι του στον Ατλαντικό και στη Μεσόγειο: έχασε μέρος της GRP (Glass Reinforced Plastic) επικάλυψής του -μεγάλα πλαστικά τμήματα-πλάκες αναμεμιγμένα με γυαλί και διάφορα συνθετικά κράματα τα οποία προστατεύουν το χάλυβα του υποβρυχίου- καθώς και τον εξωτερικό αισθητήρα του αντιναρκικού του σόναρ.

Σύμφωνα με την ιστοσελίδα, «κανιβαλίστηκε» το υποβρύχιο (S121) «Πιπίνος», από το οποίο αφαίρεσαν τις GRP πλάκες για να τις τοποθετήσουν στον «Παπανικολή».

Στο ΓΕΝ έτρεχαν χθες και δεν έφταναν για να διαψεύσουν ή να μαζέψουν ό,τι μπορούσαν, αποδίδοντας την ιστορία σε «κάποιους κύκλους που κάνουν την ύστατη προσπάθεια να υπονομεύσουν και να απαξιώσουν το πιο σύγχρονο και άρτιο πλοίο του Ελληνικού Πολεμικού Ναυτικού».

Σύμφωνα λοιπόν με την επίσημη εκδοχή, ο «Παπανικολής» πήγε Σκαραμαγκά «προκειμένου να αντικατασταθεί μικρό τμήμα επικαλυπτικής λαμαρίνας που αποκολλήθηκε από τον πυργίσκο του υποβρυχίου λόγω εξαιρετικά δυσμενών καιρικών συνθηκών στη Βόρεια Θάλασσα και στο Βισκαϊκό Κόλπο (άνεμοι 8-9 Μποφόρ και ύψος κύματος μεγαλύτερο των έξι μέτρων). Το έλασσον αυτό συμβάν είναι απολύτως φυσιολογικό για τέτοιες καιρικές συνθήκες και δεν έχει καμία σχέση με την επιχειρησιακή λειτουργία του πλοίου, που δοκιμάστηκε και επιβεβαιώθηκε με τον πιο απαιτητικό τρόπο». *



Της ΝΤΙΝΑΣ ΒΑΓΕΝΑ - ΕΛΕΥΘΕΡΟΤΥΠΙΑ

Δεν υπάρχουν σχόλια: